Inleiding

Inleiding

2014 was voor de SKA een jaar met moeilijke opgaven, maar ook met veel mooie successen. Er moesten ingrijpende maatregelen getroffen worden in verband met de sterk gedaalde vraag naar kinderopvang. We hebben afscheid moeten nemen van een aantal medewerkers en teams wisselden daardoor van samenstelling. Het was fijn om te merken dat de spirit onder medewerkers positief bleef en dat het begrip van ouders groot was.

Het jaarthema van 2014 was ‘Kleine sleutels tot succes’. Successen waren er zeker: de gestage groei van klein label, baby’s in de hoofdrol, de verdere uitrol van Mijn SKA, de groeiende vraag bij de peuterwerkplaatsen/voorscholen en aansprekende thema’s bij de bso’s.
In dit jaarverslag doen we verslag van de belangrijkste ontwikkelingen in het afgelopen jaar. We staan stil bij het verleden en blikken vooruit naar de toekomst.
Via het menu rechts kunt u naar de verschillende hoofdstukken klikken. Leest u liever de geprinte versie, klik dan bovenaan in het menu op 'Download jaarverslag'. De overzichten laten zich het best bekijken in de online versie van het jaarverslag.