Voorwoord

Halverwege 2016 heb ik Annegreet van Dijk opgevolgd als directeur-bestuurder. Ik heb een ontwikkelingsgerichte kinderopvangorganisatie aangetroffen, waar spelen leren is, opvang ontwikkeling betekent en waar je – als kind en medewerker - kunt zijn wie je bent. Pedagogisch werkers worden continu geschoold in relatie tot nieuwe pedagogische ontwikkelingen en wetenschappelijke inzichten. We investeren structureel in ontwikkelingsgericht werken met onze kinderen. Ik ben er trots op bij Ska te mogen werken.

In dit jaarverslag vertellen we wie we zijn en waar we voor staan, en we doen verslag van de belangrijkste ontwikkelingen in het afgelopen jaar. Ook blikken we - zoals gewoonlijk - vooruit naar de toekomst.

Louise Joosten,
directeur-bestuurder Ska Kinderopvang

Leeswijzer

Via het menu kunt u naar de verschillende hoofdstukken klikken en via de links in de tekst naar extra informatie. Leest u liever de geprinte versie, klik dan bovenaan in het menu op 'Download jaarverslag'.