Bel onze klantenservice: 033 - 470 13 03 Inloggen op Mijn Ska
 
033 - 470 13 03 Menu
 
U bent hier: Home / Over Ska / Kwaliteit / Klachten

Klachten

Een goede klachtenregeling vormt een waardevolle bijdrage aan de continue verbetering van de kwaliteit van onze opvang. Wij nemen klachten dan ook altijd serieus.

Lucht uw hart!

Bent u ondanks onze inspanningen ontevreden over onze dienstverlening, bespreek dit dan eerst met de directbetrokkene. Lost dit niets op, dan kunt u het beste contact opnemen met de eerstvolgend verantwoordelijke. De meeste klachten worden zo snel naar tevredenheid de wereld uit geholpen.

Klachtenprocedure

Leidt direct contact niet tot een oplossing, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen. Per e-mail kan dat naar info@ska.nl, of per post aan:

Ska Kinderopvang
T.a.v het Secretariaat
Stationsplein 26
3818 LE Amersfoort

Indien de klacht niet intern kan worden opgelost, kunt u uw klacht extern laten behandelen door de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Deze geschillencommissie behandelt klachten van individuele ouders en van oudercommissies. Kijk voor meer informatie ook op www.klachtenloket-kinderopvang.nl